Baby Outlet Warehouse::23 Sept - 15 Oct 2013

Aku memang meroyan sikit kalau ada baby sale ni.
Kalau boleh semua warehouse sale aku nak pegi huahua...
Sale ni dari 23/9 sampai la 15/10/2013.
Dah lama nak pegi sale ni, tapi selalu tak berkesempatan.

Kira ni pastime la aku sampai baby outlet ni.
Kebetulan waktu lunch tadi asben aku nak g Umobile di Sunway Pyramid.
Ting....terus dapat idea nak g sini.
Nak jalan-jalan cuci mata.
Terus kata nak ikut ngeh2...pastu suruh dia drop dkat kilang ni sementara dia setelkan urusan dia.
Sanggup aku skip makan tengahari ko...

Senang juga nak cari kilang baby outlet ni.
Lepas je Sunway Pyramid tu belah kiri, nanti nampak Hotel Sun Inn...dekat dengan Petron.
Masuk simpang tu. Pastu nanti nampak kawasan kilang-kilang. Banner pun banyak gantung tepi jalan tu, tunjuk arah sekali.
Dibuka dari 10.00 pagi - 8.00 malam.



Hari weekday memang la tak ramai orang kan.
Ada la 3-4 orang je, sampai aku rasa segan lak nak masuk dalam ni hihi.
Aku terus je pegi tempat longgokan baju-baju.
Kebanyakkan baju jenama Anakku.
Tak banyak pilihan sangat pun.



Kebanyakkan barang yang jual kat bawah khemah ni adalah baju baby, baju kanak-kanak, blanket, mitten & booties, topi budak, blanket, baju orang dewasa pun ada juga.
Harga pulak dari RM5-RM29.

 
 Baju jenama Anakku

  




topi baby jenama pureen RM3/sehelai

Sebelah kiri khemah tu, ada jual stroller, car seat, playpen, walker, barang toileteries, pampers, buaian,
beskal budak, nursing pillow.
Banyak juga pilihan stroller dekat sini, dari harga murah sampai la harga riban-riban.
Quinny zip pun ada.
Nursing pillow jenama My Dear harga RM60. Kalau beli kat Mydear Warehouse hrga RM50.
Tak banyak pun beza harga kan. Barang2 lain aku tak ingat harga dan tak tengok pun harga satu persatu. Nak cepat kan.

Tapi aku rasa harga kat tak la murah sangat, beza sikit je dari harga asal. Contohnya macam kerusi makan budak ni.

jenama My Dear. Normal price RM149
Sale RM133










 

Sebelah kanan khemah luar tu pulak, ada jual baju.
Dalam ni lebih selesa nak pilih sebab dalam bangunan, ada aircond.
Baju pun tersusun kemas je.
Ada diskaun 10% untuk members.
Ada juga baju yang longgok2 kat luar tu dijual dalam ni.
Kiranya kalau korang tengok kat luar tu takde saiz yang korang nak, ce try tengok dalam ni pulak.
Tapi baju yang gantung2 kat bawah ni harga lain la kan, tak la semurah kat luar tu.

 


 

 


Aku sempat sambar ni je untuk kali ni.
Baju untuk kakak awliya dan baju baby sikit.
Tu pun carik yang harga RM5 sehelai.
Buat baju basahan kat rumah je kan.
Semua aku amik jenama Anakku, sebab selalu kat shopping complex memang takkan dapat la harga RM5 kan.
Tak beli banyak pun. Habis pun dalam RM40.
Tu pun nasib asben dah sampai dan nak masuk opis cepat. Kalau tak lagi lama aku membelek survey harga satu2 barang hehe.





Comments

Popular posts from this blog

Jemputan Majlis Aqiqah & Kesyukuran

Persediaan ke China

Family trip ke Sabah 2018: Penginapan di Kota Kinabalu