Finally....I got it !!!!

Hari ni 18/11/2010....akhirnya aku dapat jugak memiliki hp idaman aku..IPHONE 4. Dah lama aku tggu nak dpt. Sblm ni asik tengok hp adik aku jer. Pastu ptg td dia ajak ke Maxis Centre. So, aku apa lg, bila dah ada yang ngajak, aku tanpa berfikir pnjg terus je nak beli.

tak sabar nak dapat dah ni..........

Tgh tggu nombor giliran....smbil posing bersama hp edy (adik)

Tggu pnya tunggu, akhirnya no aku dipanggil. Xcited sungguh dah ni. Staff Maxis tu pn keluarkan hp tu dan minta aku check keadaan hp tu. Mula2 aku tgk ok. Sementara tggu staff tu buat keje dia, aku dok pegang2 lg hp tu. Kemudian baru aku perasan, ada scrash skit kat hp tu kat bhgian bawah. Ikutkan mmg la skit je tp nampak la jugak. Aku minta tukar yg baru tp diaorg tak bagi. Diaorg ckp tu manufacturing punya defect. Aku pn rasa cam nak mengamuk la. Mula la aku bertekak ngan diaorg. Nasib baik abg ngan adik aku ada. Diaorg pn backup aku. Kita dah la bayar ribu2, pastu dpt brg yg ada defect, nak minta customer accept defect camtu jer...hangin la jugak. 

Diaorg siap cakap, xleh buat apa2 sbb tak semua brg akan dapat perfect. 2-3 aku minta tukar,tp xdapat. Last sekali aku cakap, nak cancel jer beli hp tu. Baik beli kat KL jer...Pas tu, bole pulak diaorg kata...xper la,diaorg tukar dengan yang baru. Aiikkk bole la pulak tukar, sajer je nak buat customer hangin td. Akhirnya dapat jugak tukar dengan yang baru. Kali ni aku check betul2, so far so good, aku puas ati. So, kepada kawan2....jgn takut utk pertahankan hak kita. Gunakan hak kita sebagai pengguna. Kita ada kuasa kerana kuasa membeli di tangan kita.


hoyeee.....dah dpt!!!!

Pas beli hp, terus ke kedai Mac di Ipoh Parade, nak beli screen protector utk hp baru ni....hehe syg ooo....Pastu aku kena 'pau' lak ngan adik n abg aku...kena blanjer Kenny Rogers...ermmm xper la, hati tgh happy, on jer la...lalalalala


huh!!! terpejam mata la pulak...tp ttp maintain senyum.....:-P


ni la kaki 'pau'.....(abg)




ni lak kaki hasut suh beli Iphone4...(adik)



Pasta Meal....nyum!!nyum!!!





dah kenyang perut.....balik umah dgn hati yg gumbira....:-P



honey ------> kena mkn biskut kering la pasni....hukhuk

Comments

Popular posts from this blog

Jemputan Majlis Aqiqah & Kesyukuran

Persediaan ke China

Family trip ke Sabah 2018: Penginapan di Kota Kinabalu