Monday, May 12, 2014

bila si kecik bertudung

Sekarang ni kami sekeluarga ada di Ipoh.
Bercuti sampai hari wesak ni.
Bila mama takde keje, anak la yang selalu jadi mangsa hihi.
Petang tadi kami adik beradik berborak-borak, tiba-tiba datang idea nak buli budak
kecik ni.
Adik hani terus ambil tudung kecik dan pakaikan pada adra.
Adra pula ok je, redha dengan perangai mama dan mak lang dia ni.
Adik lelaki hani pula jadi photographer, terus amik kamera DSLR.
Hehe...ni la hasilnya.
Adik adeya jangan maree eee.....










 ada rupa macam ustazah tak? hehe






sibuk nak tarik rumput tu



dah merengek, masa ni dah penat....tak selesa sebab badan dah berpeluh-peluh...

2 comments:

  1. Hai adra yg comei tu baik ye dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa ni mood tengah baik kak....hihi...nsb baik tak mengamuk

      Delete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...