Wednesday, July 19, 2017

kakak Awliya turns to 5 years

6 Julai 2017 bersamaan

genap kakak awliya 5 tahun...
besar dah anak dara mama....semakin tinggi...tapi kuwusss je macam nama ayah :):)
mama tak sempat nak order kek comel-comel untuk kakak awliya..
nasib baik kakak awliya bukan jenis memilih...
balik je dari keje, ambil diaorang dekat sekolah...terus bawa pergi kedai kek bakers cottage..
suruh dia pilih sendiri kek....nak kek oreo katanya...

kali ni mama bagi peluang kakak sambut besday dia dekat sekolah...
esoknya ada jamuan raya...bolelah potong kek sekali...
adik adra pun sekolah yang sama...
mama dan ayah tak pe je tak makan kek tu...
janji kakak happy sambut dengan kawan-kawan...

buat anak mama....[walaupun slalu jadi anak ayah huhu]
selamat hari lahir sayang....
jadi anak solehah...
jadi anak dan kakak yang bertanggungjawab...
jaga adik-adik...
dan....mama ayah sentiasa doakan yang terbaik buat kakak awliya...
kami sayang awliya dunia akhirat...



dah besar anak dara mama ni....



kek oreo





1 comment:

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...