dapat hadiah giveaway Naza Isma :-)

alhamdulillah dapat voucher RM20 dari Naza Isma sebab join GA beliau [LINK]
aku ni jarang nak join GA, kalau join pun nak cari yang senang jeww....ngeh2x
pemalas kannn !!!!

dan kebetulan GA Naza Isma ni berkenaan entry pengalaman ke Perth...
haaaa....kebetulan memang dah ada entry tu kan...
apa lagi, cepat-cepat la aku join....walaupun entry tu belum siap sepenuhnya haha.

sebenarnya ni kali kedua aku join GA Naza Isma ni..
kali pertama dulu lama dahhhhh...
dan masa tu dapat menang gak....
kiranya memang rezeki aku la kalau join GA Naza Isma ni...
tak sabar lak nak join GA lagi...

eh...uols boleh la jenguk-jenguk blog Naza Isma ni [LINK]
dia selalu gak buat GA tauuu...
mana tau next time rezeki uolss pulak kan...


lepas ni boleh pergi Popular beli buku untuk si kakak awliya
kebetulan memang aku pun ahli Popular :-)
haruslahhh rajin terjah kann....


Comments

Popular posts from this blog

Jemputan Majlis Aqiqah & Kesyukuran

Persediaan ke China

Family trip ke Sabah 2018: Penginapan di Kota Kinabalu