Tuesday, March 3, 2015

terima hadiah #giveawaybycanvasdarte


hari tu masuk giveaway yang dianjurkan oleh Canvas D Arte.
cara nak join pun senang sangat, repost je gambar yang ada dalam ig diaorang
repost je sebanyak mana yang korang sukaaaaa....lepas tu taq 3 orang rakan anda.
haaaa.........senang sangatttt kan.
ai memang suka contest yang senang-senang ni.

dan tak sangka, terpilih sebagai salah seorang pemenang.
kalau korang nak tahu, giveaway ni ada setiap minggu tauuu...
dan setiap minggu hanya 2 orang pemenang yang akan dipilih.
so, peluang korang nak menang tu tinggi kan!!!

dan yang menariknya.....dan tentu la hadiahnya kan.
dapat canvas potrait berukuran 12x12 inci yang berharga RM60
dapat FREE jerrrrr......haaaa bestttt sangatttt...
ala, korang pun mesti sukeee juga kan kalau benda freeee ni...kan ! kan ! :):)

servis pantas, hani yang dapat free ni pun cepat je diaorang pos...
kualiti gambar memang cantik!!!
so, kalau korang nak tempah gambar canvas atau kufi ke, bolehlah terjah
ig: canvasdarte  atau www.canvasdarte.blogspot.com sambil join giveaway diaorang...




Thanks Canvasdarte!!!!

3 comments:

  1. cantiknya gambar yg terhasil tu.

    ReplyDelete
  2. cantiknya gambar tuh.. apapun tahniah hani..

    ReplyDelete
  3. Tahniah hani...itu kan x rugi join kalau ada rezeki x ke mana

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...