makeover playroom::pasang wallpaper

masa percubaan pertama memasang wallpaper kasion kat living hall,
terus rasa nak pasang wallpaper dalam bilik pulak..
suka pulak bila dah makeover rumah..
bosan asik tengok dinding yang sama bertahun-tahun kan..

cuti hari minggu yang lepas aku minta asben pasangkan wallpaper kaison dalam playroom
wallpaper ni dah lama beli masa pergi kaison setia cit y mall..
member aku bagitau wallpaper di sana lagi banyak pilihan
aku pun beli la untuk pasang dalam playroom
niat hati nak beli untuk bilik-bilikyang lain, tapi kiv la dulu...
next time boleh beli lagi....bujet dah abis masa tu...

untuk playroom ni, aku pilih yang simple je...
corak jalur-jalur...
taknak yang corak bunga nanti nampak serabut..
kalau tengok bilik tu bersepahhhh, lagi la serabut jadinyaaa...
mulanya aku berkenan dengan corak kartun, tapi asben tak setuju pulak..
dia kata yang jalur lagi cantik...so ikutkan je la...

aku beli segulung je sebab nak pasang pada dinding yang tak besar...
tapi sikit jeee lagi tak cukup..ishhh leceh betul..
kena la beli lagi..
buat masa sekarang tak perasan sangat sebab dapat dicover dengan dapur mainan anak aku tu..

                                     


                                                                                                                                                                                                      abaikan yang bersepah-sepah tu...belum kemas sepenuhnya                                                   

Comments

Popular posts from this blog

Jemputan Majlis Aqiqah & Kesyukuran

Persediaan ke China

Family trip ke Sabah 2018: Penginapan di Kota Kinabalu