Wednesday, March 2, 2016

ADRA: kali pertama potong rambut

lama dah nak potong rambut si adra ni...
selalu sangat rambut tu tutup mata
bila diikat...kejap je...lepas tu abis dicabutnya..
kadang-kadang makan nasi sambil kunyah rambut sekali hihi...

mula-mula sampai kedai excited nak potong rambut
dah lama2...nampak cuak pulakkkk muka tuuu...
maklumla pestime potong rambut..
last dulu masa umur 2 bulan, masa majlis cukur jambul..terus botakkan sekali...
ni dah umur 2 tahun 4 bulan barulah merasa potong semula...

bila dah siap dan balik rumah, ayahnya kata pendek sangat la pulak amoi tu potong...
dia ingat nak suh potong rambut depan je kasi pendek
haaa tu la apsal tak cakap kat amoi tadi kaannn...
pada aku takpe lah pendek, rambut tu akan panjang juga nanti..
senang skit rambut pendek, taklah berpeluh kalau panas kan...
camne pun rambut adra, adra tetap comeeyyy di mama tauuuu....;P











muka dah cuak...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

my new hair....hehe

1 comment:

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...