Friday, February 7, 2014

Adra's progress: Mula meniarap


Adra kini dah mula meniarap pada usia 3 bulan 8 hari.
Lebih cepat berbanding kakak Awliya.
Dulu si kakak meniarap masa umur 3 bulan 2 minggu.
Sekarang ni kena alert time dia tido.
Kadang-kadang tengah tido pun dia tetiba terbangun je terus meniarap.
Risau juga kalau tak perhatikan dia, sebab dia masih belum boleh angkat kepala dengan kuat.
Sekejap tu boleh la.
Chaiyok adra...usaha lagi. 
Nak bagi pakai baju ngan pampers pun kena cepat-cepat sekarang ni.
Lambat je, tengok-tengok dia dah meniarap dulu hihi.

Lepas ni tggu dia menyusur ke depan lak..


3 comments:

  1. Replies
    1. budak kecik ni memang lasak sikit...hihi

      Delete
  2. seronok lihat anak membesar depan mata kan Hani terutama pada fasa perubahan tu..dari meniap..mengesot ke depan..pastu mula nk berdiri..mula menapak nak jalan..kekadang geli hati tgk gelagat mereka...hamboi..akak ckp cam ada experience kan heee

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...