Friday, February 13, 2015

Pureen Stock Clearance 2015 - kembali lagi....


kepada yang menunggu warehouse sale ni...
jangan lupa tanda kat kalender korang....

tarikh: 7-8 Mac 2015 
lokasi: Summit Company, Glenmarie Industrial Park, Shah Alam

hani dah lama tak terjah warehouse sale ni.....
kali ni tak tau lagi nak pegi ke tak....klu pegi pun maybe dah petang skit, orang dah kurang.
nak beli detergent, pencuci botol, wet tisu....
kain baju takde rasa nak beli pun....sebab tu rasa macam nak pegi belah petang saja.
itupun tengok tahap kerajinan en asben nak bawa...
maklum la, ada 'handbeg' kiri kanan ni....nak pegi tempat sesak ramai orang ni kena pikir 2-3 kali dulu....xoxo

so korang,  yang mana nak memborong......simpan duit dari sekarang ye :-P

No comments:

Post a Comment

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...