Tuesday, August 20, 2013

Contest baby ceria, dpt saguhati....alhamdulillah

 Hari tu sesaje buka blog safiyya...
Tak ingat lansung pasal contest yang masuk hari tu...
Tup..tup...tengok dah ada result.
Alhamdulillah....dapat hadiah saguhati...
Hehe...hani ni jarang masuk apa-apa contest..
Pastu kalau masuk contest pun nak yang senang-senang je...
Kalau ada slogan bagai tu semua, kompem malas...
Sebab tak kreatip nak buat slogan tu semua.
Pastu kalau masuk contest pun, selalu tak de rezeki.

Kali ni rezeki untuk awliya...
Eh..memang rezeki dia pun kan..dah nama 'contest baby ceria'.
Nasib baik piya buat contest yang mudah jer, cepat je hani nak join. [post ni]
Walaupun tak menang hadiah pertama [sob...sob]
Jadilah dapat saguhati kan..
Dari 200 peserta, 8 terpilih untuk saguhati, bertuahhhh weeeiiii....
Dapatlah hadiah 1pcs toy...
Yeeaaayyy, mama pun dah lama tak belikan awliya toy
Tak sabar tunggu hadiah dah ni...ngeh ngeh
TQ so much piya
Nanti wat la contest best2 lagi ekkk....^_^



4 comments:

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...