Friday, June 3, 2011

E-Day : Hantaran

Review : DIY Hantaran

Semua hantaran ni aku buat sendiri...dibantu oleh adikku..simple je..tak nak serabut...bekas-bekas tu beli di Nilai 3 dan bunga tu beli di Jalan Kuala Kangsar di Ipoh...kat situ harganya lebih murah berbanding di Nilai...tema biru turqoise from my side & maroon from his side...9 berbalas12. Kami decide utk bg barang simple2 jer, nanti masa kawen baru akan bagi barang2 persalinan tu semua...
Kos untuk semua ni tak henget la pulak...memula dah simpan semua resit nak kira semua kos...tapi lama2 resit pun entah ke mana...aku rasa untuk bekas+bunga+riben+polistrin+kain lapik+manik = cecah RM500 juga la..tu belum masuk barang2 lagi....tak mau la kira, kang den terkezuuuuttttt lak...ye la, masa tu duit kuar macam air terjun jer...tak sempat pun nak congak berapa yang dah abis...

ok..enjoy the pic yaaaa.....

From me to him :

Baju kameja Orlando
Cookies Famous Amos
Sejadah (disponsor oleh rakan baikku - Ct Rohani - tq my dear)
bekas tu pulak dibeli di SSF....cantik la
Manisan - disponsor oleh Mak Teh

Bahulu - kalau org perak bertunang mesti ada benda ni..kwn mak yang bagi juge ^_^

Manisan - disponsor oleh Mak Teh
Kek - disponsor oleh Mak Ndak

Buah-buahan...disponsor oleh adikku

Belt+wallet Allain Dellon

Gula berbentuk manggis - kawan mak yang bagi lagi....
Manisan - disponsor oleh Mak Lang
Coklat -
yang ni aku oder kat member ofis. Bole oder kat sini
 To my en syg....just want to say :

 1 thing 
2 do
          3 words
          4 you

            "I LOVE U"


Kebanyakkan benda-benda makan disponsor...hehehe...tq yg orang2 yg sponsor...nanti nak kawin, 
sponsor la saya lg eh..sponsor kad kawen ke, kek 3 tingkat ke, 
door gift ke...ngeh2x....(ngada2...dah bagi betis nak peha lak...)

For me from him :



Merisik + Bertunang Rings

Cookies Famous Amos

Towel

Buah-buahan

my peberet cake - Chocolate Indulgence Secret Recipe

Sirih Junjung

Wallet (Pierre Cardin)

Half of hantaran

Coklat

Combined both hantaran





1 comment:

  1. ha...besar sket font tu..baru senang makcik 3series nak baca :). Amboi ramainya yang sponsor...bertuah badan..:p

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...