Friday, October 7, 2011

Bunting

Kelmarin dah dapat design untuk bunting. Bunting bersekali dengan pakej kad kahwin.
dapat 4 bunting. Hani pilih 2 design, sebab 2 nak letak gambar...2 lagi tak nak gambar.
Hanya nama dan tarikh sahaja. Tapi org tu buat dua-dua ada gambar lak.
So, hani dah cancelkan salah satu. Bunting yang tak de gambar tak de dalam 
simpanan lak. Kebetulan ada dekat area Bangi, terus singgah kedai ni pilih design yang lain.

Antara 2 ni, korang pilih mana???
Sila la afundi.....hehehehe

           
                                   NO. 1                                                                       NO.2

9 comments:

  1. vote no2 :) no 2 tu nampak cm terserlah sikit

    ReplyDelete
  2. yana: hehe tq2...nsb baik pilihan khani yg no 2 tu jgak..

    ReplyDelete
  3. saye pilih no2 tapi kene letak dates..hahaha banyak songeh plak :)

    ReplyDelete
  4. nida pilih no 2..sebab nampak menyerlah..plus bentuk gambartu di framekan nampak cantek...yg no 1 tu biasa je..

    ReplyDelete
  5. no 2 !! no2 mnyerlah kaler nye .. heeee:)

    ReplyDelete
  6. tq semua...hani dah pilih no 2.
    yg tu saje tak nak letak tarikh sbb ada 1 lg bunting dah letak tarikh.

    tapi klu letak tarikh pun mesti lg ok kan !!! huurrrmmm xsempat nak ckp, dah siap dah bunting tu...huhu

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...