Monday, October 10, 2011

Kad kahwin & bunting....siap !!! yeeaaa

Keciwa tul semalam....nak ambil baju nikah & baju sanding di butik Weddings Galore, tapi tak siap lagi. huhuhu....
Next week baru siap. So, hani dan en tunang pergi lak ke kedai Dzull Classique nak 
ambil baju nikah en tunang, kedai tutup la pulak..addoooiiii
 Hari Ahad laaaa.....bukan semua kedai buka kan..

Kitaorg terus pergi ambil kad kahwin dan bunting yang dah siap di kedai True Love Seksyen 7.
Malam tu jugak letakkan bahagian dalam tu ke dalam poket. (Mmg tak sabar la ko ni hani)
Punya la semangat nak masukkan dlm poket tu, sekali kad bhgian dalam pihak lelaki punya tak
cukup la pulak.
Byk tu tak cukupnya.....dalam 463 keping. Spoil mood teman jer...
Kena call kedai semula la nampaknya.





Untuk bunting pula, sampai umah jer, terus gantung hehehe
Sebab tak nak bagi rosak sebab bergulung2 kan..
Saje ambil 2 design yang berlainan. 1 ada gambar, 1 lagi tak de gambar.
Sebab dpt 4, takkan la semua nak sama kan...
Yang bunting ada gambar tu, saje tak nak letak tarikh.
Sebab bunting merah tu dah ada tarikh kan. 


            

6 comments:

  1. hani..dua2 bunting cantik tau...yg tu merah warna dia..ske.. =) alamak, kad xckup?nida xkira pon kad ari tu...huhu..btw, even xdpt dtg pon, nak kad boley?nak simpan...hehe

    ReplyDelete
  2. nida: nsb baik hani kira awal2..klu ms nk edar br kira, mau kelam kabut...

    bole...kita tukar kad nak..bole simpan utk kenangan kan...nida send add kt email hani (hanizamhuri@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. cantik bunting hani..nk jugak 1 card..hehehe

    ReplyDelete
  4. shafika: hehe...tq..bole2,nti send add ye.insyaallah hani akan pos nti..:-) jemputlah dtg majlis hani tau..

    ReplyDelete
  5. boleh kasi 1 kad kat haza.. hehe.. klo wat kt petaling jaya .. xjauh kowt ngn bngsar.. hehehehe.. :))

    ReplyDelete
  6. haza: bole je...bg add kat email hani ye.Ipoh pn xjauh sgt kan..hehe

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...