Monday, October 10, 2011

Doily paper

Lepas ambil kad kahwin, terus pegi ke Yummies Bakery.
Nak beli doily paper. En tunang tnya 'nak buat apa dengan doily paper ni?'
hehehe....adalah...tunggu je la nanti...

Ada 3 saiz doily paper ni. Tapi ada kaler putih jer.
Besar - RM3.60
Sederhana - RM3.20
Kecil - RM2.60







Yummie Bakery
Lot 313, Kompleks Diamond,
Jln Medan Bangi
Off Persiaran Bandar
Bandar Baru Bangi
Tel: 8210 1588




4 comments:

  1. murahnyer dolly paper kt sane ek..aritue crik kt keda VR star jalan kuale,mahal la yg kecik RM 4.50

    ReplyDelete
  2. shafika: iisshh...mahalnya.kedai VR tu mmg mahal.kat ipoh kan xbyk pilihan sgt,tu yg diaorg letak hrga tggi.sbb tu hani byk beli kat kl siap2.nti dah balik iph susah nak cari

    ReplyDelete
  3. tengah tahun ari tu pon nida ada g yummy bakery ni, beli kotak untk doorgift.. =)

    ReplyDelete
  4. eyh?u tinggal area kajang je?leyh la sewa2 barang cengginih..miahahhaa

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...