Saturday, April 6, 2013

Mula tumbuh gigi

Awliya mula tumbuh gigi masa umur 8 bln setengah.
Masa mama suapkan makanan (guna tangan), dah terasa benda keras kat gusi tu.
Confirm gigi dh mula kuar.
Mula-mula demam tapi nasib baik tak lama, sehari je.
Tapi lepas demam, meragamnya masyaallah sabar je la.
Asik nak mengamuk je, tak boleh silap sikit.
Kalau tidur malam pun tak lena. Gelisah je memanjang.
Bila tak lena tidur, mula la asik nak menangis je kan.
Sabar je la wahai anak...
Tapi skrg ni dah ok semula.
Sekarang ni dh mula mengunyah makanan, sebelum ni telan je hehe...
Gigi tu belum kuar abis, masih separuh lagi.
Jgn lepas ni awliya geget mama udah la yer....kikiki

p/s::hari ni awliya dh masuk 9 bulan....yeeeaaayyy


Jadi model ubat gigi jap....nggeeee

3 comments:

  1. amboiii bulu mata.... pinjam jap

    ReplyDelete
  2. yusnzie: eh..eh..i tnjuk gigi, u fokus kat bulu mata lak...mamanya dah cop nak pinjam dulu hehehe

    ReplyDelete
  3. salam kenal,dya follower sini iyer
    jemput singgah my blog ya..
    akk cantik lh bulu mata bby gutl tue :)

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...