LARRIE Warehouse Sale


lama dah terjah mana-mana warehouse ni...
tapi sebab warehouse Larrie dekat sangat dengan rumah,
sampai aku bole datang 2x...

tahun lepas ada juga ternampak banner banner Larrie Warehouse ni..
teringin juga nak pegi, tapi ko tau je la kan...takde kekuatan nak bawa anak2
kalau pegi mana-mana warehouse sale ni..
kawasan rumah aku ni memag kawasan kilang....selalu juga la ada sale...
kejap company ni buat sale....kejap lagi company lain buat sale pulakk..
ce ko cakap, wanita mana tak tergugat keimanan weiiii...haha

kali ni, dah 2 minggu aku nampak banner dah tergantung...
cakap dalam hati...'macam nak pegi je...'

sale ni hanya 4 hari sahaja....mula 8 Okt-11 Okt (Khamis hingga Ahad)..
sabtu tu lepas kami main futsal, otw nak balik.....terus cakap dengan asben
teringin nak singgah...hehe...
nasib baik dia layankan je walaupun badan dah penat kan....
aku pun penat gak sebab main juga futsal tapi kalau nak shopping tetiba rasa ada
kekuatan luar biasa hahahaha
kami tak pernah sampai dekat kilang ni, tapi yang pastinya memang satu kawasan dengan perumahan
kami jeee....


bila dah sampai depan kilang, ehhhh...memang dekat sangat...5 min je kalau dari rumah kami..
masa sampai pun orang tak la ramai sangat, tak perlu nak berebut-rebut, tak perlu panjat pagar ok! kiki

aku aim nak beli kasut bertutup je untuk pakai ke pejabat...
tapi ko tau je la kalau bawa anak mana boleh ko nak fefeling try semua kasut kat situ...
kena cari dengan cepat....
si kakak dan ngantuk, nak berdukung dengan ayah..
si adik pula sibuk berjalan sendiri..
stress je muka asben aku handle sorang2....
dengan keadaan agak panas sedikit...biasalah kan, dah nama kilang..walaupun disediakan kipas pusing yang besar gedabak tu..

bila dah jumpa yang mana berkenan, minta saiz....terus bayar.
alahaiii tak puas ati aku tak dapat nak shopping lagi....huhu
bila balik rumah, aku try kasut tu macam besar la pulakkk....
terus aku cakap dengan asben aku nak pegi tukar saiz...
dia cakap esok je la....
aku ni pulak jenis tak menyabar, nak tukar masa tu gak,,,
sebab risau saiz dah takde kan...
sanggup aku pegi sendiri tauu..hehe
dah nama dekat je dengan rumah kan.....gagah la juga pegi sendiri.

aku tidurkan anak-anak dulu, bolehlah asben aku rileks sikit kan kalau budak2 dah tidur..
aku pun dapat keluar dengan tenang....ngeeee
lepas solat maghrib, aku terus keluar rumah..

barulah aku dapat fefeling try banyak kasut dekat sana....
sambil tukar saiz kasut, dapat la aku sambar lagi 2 pasang kasut yang murah
untuk buat belasahan je...
sampai dah nak tutup pukul 9.00 malam, baru keluar dari kilang tu...
hahaha....
tak sedar hampai 2 jam aku kat sana...
sebelum balik sempat la aku tanya pekerja tu....
sale ni selalu ke?
dia kata setahun sekali...
oooo.....nampaknya tahun depan aku nak terjah awal..
hari pertama lagi...
sebab kalau dah hujung ni, saiz banyak dah habis terutamanya saiz standard orang malaysia
saiz 6-7...
frust juga...ada kasut yang aku berkenan sangat, tapi dah tak de saiz...sobs sobs

adeya sibuk nak shopping jugaaa....

kalau korang tanya aku dari segi harga....so far pada aku murah juga la...
murah dari harga pasaran...
aku suka pakai kasut Larrie ni....selesa.
ada kasut larrie aku pakai sebelum ni, sampai dah lunyaiiii ko...
tapi tapak semua ok tak tercabut pun,,,,cuma bila dah lama pakai jadi lusuh la kan...

selain Larrie, ada NYC, Active Camel, Crocodile, Alan Delon, Polo Club...
semua ni satu company je..
kasut lelaki dan kanak2 pun ada, cuma aku tak sempat nak snap gambar...
nak cepat kan...snap mana yang sempat je...
harga kasut lelaki aku tak pasti, sebab aku tak survey pun..
asben aku pun tak sempat nak tengok2 sebab jaga anak kan...
tapi kalau kanak-kanak, aku rasa murahhhh sangattt...
isshh menggugat keimanan betul..
nasib baik budak2 tu dah ada banyak kasut, kalau tak nak juga aku sambar..

selalu kalau warehouse sale ni orang kata, stok lama2 kan...
masa aku perhatikan, memang ada stok kasut lama, tapi yang baru pun banyak...
yang lama harga murah la skit...dala RM15-RM20
yang baru biasalah RM30 ke atas....tapi still murah lagi la kan...

aku rambang mata weiii.....nasib baik belum gaji lagi, so aku spend hanya RM100 je la...pada aku berbaloiiii.....aku dapat beli 3 pasang kasut dengan harga RM100.

p/s:: kalau ada lagi sale tahun depan, aku update awal2 kat blog ye...supaya korang boleh terjah jugaaa.....heee
















sempat juga la aku up status kat fb....terus member aku terjah ke sana borong banyak gile kasut...penuh raga ok!! ai is jelesssss..............



Comments

  1. lama tak beli kasut Larrie ngan NYC nih..

    ReplyDelete
  2. thanks for sharing your blog
    Year End Sale, Warehouse sale, Clearance sale,
    Yes We are clearing in advance up for the New Year so do not miss out on some great bargains all this from 13 Nov 2015 till 30 Jan 2016! Stock is limited! Drop by this weekend at our store at C1-05, Level 1, Ritze Perdana 2, No.3, Jalan PJU8/1, Damansara Perdana, Petaling Jaya, and Selangor, Malaysia, to get the best deals first.
    Decon designs all weather wicker furniture and rattan furniture for all commercial and residential purposes are giving more what anyone would expect , decon is have a first time this long period sale and hundreds of items to get best deals and cheap deals, for carpets, furniture, umbrellas, parasols, blankets, bedspreads, saffron, saffron coffee, saffron spice, chairs, tables, patio furniture, sun loungers, handmade lights, bamboo carpets, foot scrub, air coolers, benches, sofas, outdoor dining sets, garden dining sets, home decor, patio sets, dividers, , folding tables, folding chairs, bar furniture, garden furniture, hotel furniture, hospitality furniture, contract furniture, restaurant furniture, and cafĂ© furniture, and many more …
    You many book you furniture and pay some deposits and keep it in our warehouse till you want us to deliver, and we do custom design furniture to suite your demand, why not pre-book it for your upcoming projects, for the sales clearance price, while stock lost, do not miss it , it is just once in a five years’ time. So be the early bird to catch your favorite choice.

    ReplyDelete

Post a Comment

hanizamhuri@gmail.com

Popular posts from this blog

Jemputan Majlis Aqiqah & Kesyukuran

Persediaan ke China

Family trip ke Sabah 2018: Penginapan di Kota Kinabalu