kalau maknya dah peminat TUPPERWARE..

aku memang TUPPERWARE LOVER
dari zaman bujang sampai la sekarang, gile nak membeli je...
aku memang ahli tupperware tapi dah lama tak aktif.
cuma sekarang agak slow skit berbanding masa bujang dulu..
sebab banyak perkara lain yang perlu diberi keutamaan.
masa bujang, boleh dikatakan setiap bulan mesti beli punya...
ngeh2...
sampai cabinet dah penuh dgn barang2 tupperware ni.
ada yang rasa sayang je nak guna hihihi.
klau tengok catalog skrg ni, lagi geram2 tau...
kaler sangat2 memikat...cuma aku dah ada patern tu la kan.
cuma kaler je yang lain, sebab beli zaman dolu2...
boleh dikatakan byk bekas tupperware tu aku dah buat koleksi.


memandangkan hari ni dah gaji, kali ni beli brg tupperware untuk awliya pula.
bekas minum ni harganya RM29.90
beli dari ofismate, dapat la diskaun sikit.
aku beli skali ngan berus kecik untuk cuci straw tu.

bekas minuman adalah yang ketiga utk awliya.
2 bekas tu aku beli kat Jusco jenama Anakku, lagi satu tak ingat lak jenama.
satu aku letak kat umah babysitter, satu kat umah sendiri.
yang ni pulak utk pakai kat umah juga.
aku boring tengok dia pakai satu bekas yang sama je [kan dah kata mak yang over]
awliya memang kuat minum air masak.
senangkan kalau ada 2 bekas.

aku lebih suka awliya minum menggunakan bekas macam ni dari cawan.
sebab kalau minum cawan, abis baju basah. Tak pandai lagi control air hehe.
kalau bekas camni, kita boleh biarkan je dia minum sensorang pun tak pe.


Comments

Popular posts from this blog

Jemputan Majlis Aqiqah & Kesyukuran

Persediaan ke China

Family trip ke Sabah 2018: Penginapan di Kota Kinabalu