Monday, November 14, 2011

Mug chumel di kedai RM2

Hari sabtu lepas, hani ke pantai dalam. En tunang nak jumpa kawan dia. Lepas tu, pergi ke kedai 2 Mart atau dikenali dengan kedai RM2, tak tau nak beli apa sebenarnya, saje nak tengok apa2 yang murah.



Hani tertarik dengan mug dalam kedai ni. Semuanya RM2. Murah dan cantik mug seramik ni. Besar mug ni macam mug yang biasa kita buat minum tu. Ada yang kosong dan bercorak. Nak buat VIP doorgift pun boleh kan...



                                 


                                 

cawan kaca pun ada jugak...harga pun RM2







                                 
Hani beli bekas kaca comel ni...harga RM2 untuk 6 pcs. Dalam tu nak letak coklat. Pastu nak bungkus dengan kain net. Letak riben. Gift ni nak bagi kepada sesiapa yang menulis di dalam guestbook nanti. Haaa...kawan2 jgn lupa menconteng dalam guestbook eh, nanti dapat freegift. Gift ni ada 50 pcs jer....sape cepat dia dapat....:-)

4 comments:

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...