Friday, November 25, 2011

Operasi cat bilik pengantin

Bilik pengantin ni dicat pada hari raya haji yang lepas. Sejak dok rumah ni, tak pernah berganti cat.
Dinding pun dah ada rekahan cat dah. Memang kena cat baru. Bilik ni memang kosong, tak digunakan. Kalau hani balik jer baru guna bailik ni. Lagipun nanti tema warna hijau, so wedding planner suh bilik dicat dengan warna krim.  Nasib baik ada lebihan cat yang diguna masa cat rumah hani di Bukit Serdang tu. Jimat, tak payah beli yang baru.








ICI DULUX - Light & Space
Colour: Creamy

in progress.......

beberapa part di gambar perlu di 'padam'......hehe

Ni la pekerja indon yang cat kan bilik tu...uuuwaaaaa....pengantin kena cat bilik sendiri okeh !!!! siap panjat tangga nak cat di bahagian atas....Multitasking betul la bakal pengantin ni...(dah takde orang nak tolong cat....:-(



4 comments:

  1. adoi siannyer pengantin gak yg kene cat.. jangan sampai ilang lak seri pengantin tuh nanti... sebab penat..

    ReplyDelete
  2. baik2 pengantin, karang terpeleot kaki, susah plak nak naik pelamin. takpe, yg lain2 tu nanti bertungkus lumus masa majlis..time tu penganten tadah muka di solek jew :)

    ReplyDelete
  3. alahai gigihnya pengantin. hehe
    gud luck bebeh. :)

    ReplyDelete
  4. kak ana: ssh klu nak harapkn org, nak tak nak baik buat sndiri..nsb baik dah biasa buat keje2 kasar ni...ms kecik2 pnjat pokok pun teror haha...

    kak fid: klu terpeleot, nampknya ken sanding kat spital la...uuwaaa xmo,xmo..

    ika: gigih kan???majlis sndiri,diri sndiri la kena bersusah payah...

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...