Wednesday, August 10, 2011

E-Day Review: Part II

assalammualaikum semua rakan2 blog sekalian...
hari ni dah hari ke-sepuluh kita berpuasa kan...cepatnya masa berlalu...
sedar tak sedar, kita dah nak sambut raya...
alhamdulillah, PM baru umumkan 2 hari lepas...kakitangan kerajaan akan menerima bonus setengah bulan @ minima rm500...syukur, ada gak duit raya...dari tak de lansung kan...terima kasih PM...walaupun tak banyak mana, amat la bermakna buat hani ni kan....
tapi walaupun ada duit raya, nampaknya memang hani tak bole beraya sakan...sbb byk lagi keperluan utk majlis belum dibeli....sian hani, baju raya pun tak de tau...hukhuk :-( 
kena utamakan yang mana lebih penting kan....

melalut la pulak hehehe...ok lah, seperti yang dijanjikan....hani sharekan gambar sepanjang majlis pertunangan hari tu...  


          

Disebabkan pihak lelaki dah sesat, hani  asik kena call en tunang jer..muka maintain senyum, dalam hati stress jer ggggggrrrrrrrr !!!! hohoho...i rasa macam artis la pulak...ramai ambil gambar i...*gedikss*  


Tunggu punya tunggu, alhamdulillah....sampai jugak en tunang call bagitau dah sampai di IPOH (kat ipoh je ada signboard atas bukit ni je tau :-)




i pulak buat aksi gediks ala-ala tak sabar menunggu ketibaan putera hati....hehehe
tak de lah...tu lakonan semata-mata jer...mengikut arahan cameraman


haaa tgk la tu...dengan tak pakai sampin lagi..dah sampai baru terkial-kial nak pakai...




rombongan pihak lelaki
sesi perbincangan bermula....

 ooo...org berdebar di dalam...en tunang bukan main syok berborak sambil minum kopi kat luar bersama abg hani dan pakcik...


control ayu konon.....dalam hati dup dap dup dap....


 
cincin mula disarungkan oleh bakal ibu mertua ku....







Giliran en tunang pulak disarungkan cincin oleh mak hani.

Setelah selesai acara sarung cincin, masa untuk posing-posing la pulak....

my parents and future parents

adik beradik hani
mak saudara dan opah
sepupu dan kakak ipar en tunang

his family
sepupu sepapat ku yang sporting

Antara sahabat hani yang datang..kawan-kawan sekolah, kawan ofis dan kawan kelas semasa di UKM...thanks for sharing my day.. luv u all mmmuuaaahhhh.....




en tunang bersama mek


over happy lak i....hehehe

                                           

                                         kita dah bertunang la....awak suka tak?? suka tak???


                     


we're officially engaged....hooreeyyyyy 

         

        

Tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata...hanya kesyukuran dipanjatkan ke hadrat Illahi kerana majlis berjalan dengan lancar..kegembiraan dan kebahagiaan yang dikongsi bersama-sama insan tersayang...syukur ya allah 

Semoga ikatan yang dibina ini berpanjangan hingga jinjang pelamin...ikatan yang dapat menyatukan dua hati...amin 

Pasni hani share gambar outdoor photoshoot pulak yer !!!!

4 comments:

  1. meriahnyer dear majlis tunang u..
    tunang nnt msti lg vogue n the vass gituu...he3

    ReplyDelete
  2. missazusarin: meriah skit sbb anak perempuan sulung la katakan...ms kawin nti biasa jer kot...bujet kurennnggg...hehe

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...