Thursday, September 15, 2011

Yana & Rizali Engagement

 Hari raya kelima hari tu, 03 sept 2011, 
hani dan en tunang berkesempatan menghdiri majlis
pertunangan rakan kami di Lenggong, Perak.
sebenarnya rizali ni adalah kwn kepada my incik tunang.
dan secara tak lansung yana dan hani pun kenal.
walaupun baru je kenal dgn yana ni, tapi kitaorg dah macam kenal lama..
macam kakak dan adik...kan yana kan...hehehe

ok, jom kita enjoy pic yana..
mana tau b2b bole ciplak skit2 idea si yana ni..:-)


pelamin ni yana DIY...kreatif kan...simple dan cantik...



 
di bahagian syiling, yana gantungkan paper latern & pomander ball....






tepi pelamin mini pun ada paper latern juga....comeelll nye papern latern yang kecik tu kan...

hantaran dari pihak lelaki...dari pihak yana tak sempat tangkap gmbo sebab dah dtg lambat,
hantaran pun dah dimasukkan dalam kereta.




cute bookmark

TQ tag

ni la cik yana...kecik molek jer orgnya....comel tau !!!

posing bersama


mereka adalah mr fiancee yana dan juga saye....


okeh, sampai sini je. Nak tau cite psl pertunangan yana, bole la ke blog beliau sendiri di sini .
gmbr outdoor diorg cantik dan comellll jer...i likeeesss !!!

anyway, congrats yana & jali.
semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat..
amin...amin...

2 comments:

  1. hani..ni lyana zamri kan..dia ada antar kad ari tu,tp nida xdpt dtg..klo x mesti kita dpt jumpa gak kn..=)

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...