Monday, September 19, 2011

Design baju bertandang



                         
 gambar dr google..sori tuan umah, xingat ambil dari blog mana.

Sebelum ni kan hani ada cerita psl baju bertandang yang tak suka tu kan...
Semalam (ahad 18/9/11), hani ke butik weddings galore, tempat yang sama
hani tempah baju nikah hari tu, post di sini.
Untuk design bj bertandang hani telah gabungkan kedua2 design seperti di atas.
Bahagian leher, design macam baju nikah elyana + butang bungkus dari atas leher sehingga 
bawah dan kain pula bertingkat2 seperti gambar sebelah tu.
Tailor tu bgtahu, kalau nak buat kain tingkat2 mcam tu, kain chiffon tu kena lebih kan lg 2 meter.
Biasanya kita beli 4 meter kan. Tapi xperlu la beli yg beaded punya, yang biasa2 pun ok.
sekadar untuk buat tingkat2 tu jer.
Harap2 menjadi la baju yang hani mahukan ni.
Klu tak, nanti bertambah mennccciiii ngan baju ni.. hahaha
Nti dah siap hani review k...

*berdoa agar bj ni mjadi bj kesukaan...amin...amin...*

4 comments:

  1. ain doakan hani gak..insyaallah baju tu jd baju kesukaan hani k..
    amin..(^_^)

    ReplyDelete
  2. wow mesti nice kan.bile nikahnya dear?

    ReplyDelete
  3. rara: insyaallah 2 dis ni nikah...dan sanding pula 3 dis

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...