Friday, September 23, 2011

Pemborong makanan ringan

2 hari lepas hani ke kedai borong ni.
nak beli plastik jer sebenarnya.
dah lama tak pegi kedai ni. Kedai ni terletak di Old Town, PJ
dekat je ngan ofis. Nama kedai tak hingat lak, tp memang ni kedai borong.
Kalau borong mestilah murahkan...
Dalam kedai ni macam2 ada. Jgn katakan budak2, hani tgk pun bole rambang mata..
rasa macam2 nak beli...pelbagai biskut, kacang, coklat, gula2....




ni baru skit, ada lagi rak macam ni kat 3-4 lorong lagi...
tentu korang dpt bayangkan punyalah byk makanan ringan kan...
untuk doorgift kanak2 nanti, hani nak beli kat sini jer...

Lokasi: berhadapan 7-eleven 
PJ Old Town

2 comments:

  1. wahhhh kat mana ni eh.boleh bli utk doorgift.

    ReplyDelete
  2. rara: kat PJ Old Town...murah & byk sgt pilihan kt sini

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...