Thursday, September 15, 2011

Idea for deco

sambungan cerita semalam...selepas abis ujian saringan HIV,
hani ke IKEA beli brg sikit....sikit jer,tak bole beli byk2 sebab belum gaji lagi :-(
sambil2 survey brg2 yang bole dibeli lg next time...

barang2 ni hani nak letak atas meja guestbook nanti.

frame: harga RM4.90 / 1 pcs x 2= RM 9.80

lilin comel: Harga RM8.90 / 36 pcs
(sebab kaler tema warna ijau, pilih la lilin kaler ijau juga)


bekas lilin: harga RM1.90 / 1 pcs x 4 = RM 7.60

Total semua RM26.30..

Sambil jalan2 tu, terbekenan satu carpet bulu2, tebal juga. Pegang pn dah rasa best, kalau golek2 atas tu mesti lg best *berangan kejap*.Murah jer RM199...buat muka kesian kat incik tunang, dgn harapan nak beli...sekali dia ckp lepas2 kawin la beli, skrg kan nak pakai byk duit...
ok.redha :-( (((((( smbil dalam hati berkata 'nanti mesti dah xde, tak pun harga dah mahal..uuuuwaaaaaaaa
xper la wahai cik karpet, ada jodoh kita berjumpa lagi lepas ai kawen nanti...

3 comments:

  1. hani..tema hijau gak eh..kita sama..hehe =)

    wah..karpet bulu2 harga rm199? murahnya..biasa xdapat tau harga cam tu..rm300 pon kecik je..huu

    ReplyDelete
  2. nida...eh sama gak kaler tema...dah la tarikh sama, tema pn sama..mmg kita ada jodoh nak berkawan ni kan...hehe

    cantik karpet tu...lgpn sgt2 berbaloi..klu kat ikea kan brg2 dia berkualiti dan cantik...sedey tau xdpt beli..ikutkan ht nak smbar jer..tp $$$$ kureennnggg...hukhuk..klu kedai biasa pun mmg harga mcm nida ckp tu..

    ReplyDelete
  3. hehe..tula..kira kembar la ni..hehe..

    betul la..klo kat ikea, confirm2 brg dia berkualiti..ala sygnya...hari tu nida tgk kat kedai biasa mmg harga mhal mcm tu, xjadi nak beli..huhuh

    ReplyDelete

hanizamhuri@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...